Livros e capítulos
COELHO, Ricardo Limongi França; de Almeida, Marcos Inácio Severo ; GOMES, Alessandra Cristina ; OLIVEIRA, Denise Santos . A Evolução dos Estudos Comportamentais no Campo do Marketing. In: SEABRA, Lavínnia; DE ANDRADE, Rita Moraes; COELHO, Ricardo Limongi França; DE ALMEIDA, Marcos Inácio Severo; MONSUETO, Sandro Eduardo; ABDALA, Lorena; NEIRA, Dorivalda. (Org.). Travessias: Diálogos Criativos. 1ed.Goiânia: Universidade Federal de Goiás, 2018, v. 1, p. 283-296.
OLIVEIRA, Denise Santos ; COELHO, Ricardo Limongi França ; de Almeida, Marcos Inácio Severo ; GOMES, Alessandra Cristina . Como Aumentar o Nível de Engajamento do Consumidor no Ambiente Virtual?. In: SEABRA, Lavínnia; DE ANDRADE, Rita Moraes; COELHO, Ricardo Limongi França; DE ALMEIDA, Marcos Inácio Severo; MONSUETO, Sandro Eduardo; ABDALA, Lorena; NEIRA, Dorivalda. (Org.). Travessias: Diálogos Criativos. 1ed.Goiânia: Universidade Federal de Goiás, 2018, v. 1, p. 297-306.
COELHO, Ricardo Limongi França; de Almeida, Marcos Inácio Severo ; OLIVEIRA, Denise Santos ; GOMES, Alessandra Cristina . O Processo de Compra do Consumidor no Ambiente Multicanal. In: SEABRA, Lavínnia; DE ANDRADE, Rita Moraes; COELHO, Ricardo Limongi França; DE ALMEIDA, Marcos Inácio Severo; MONSUETO, Sandro Eduardo; ABDALA, Lorena; NEIRA, Dorivalda. (Org.). Travessias: Diálogos Criativos. 1ed.Goiânia: Universidade Federal de Goiás, 2018, v. 1, p. 307-326.
de Almeida, Marcos Inácio Severo ; COELHO, Ricardo Limongi França ; OLIVEIRA, Denise Santos ; GOMES, Alessandra Cristina . O Marketing Direto Funciona para Clientes já fidelizados? Apenas de forma parcial.. In: SEABRA, Lavínnia; DE ANDRADE, Rita Moraes; COELHO, Ricardo Limongi França; DE ALMEIDA, Marcos Inácio Severo; MONSUETO, Sandro Eduardo; ABDALA, Lorena; NEIRA, Dorivalda. (Org.). Travessias: Diálogos Criativos. 1ed.Goiânia: Universidade Federal de Goiás, 2018, v. 1, p. 339-348.
GOMES, Alessandra Cristina ; COELHO, Ricardo Limongi França ; OLIVEIRA, Denise Santos ; de Almeida, Marcos Inácio Severo . O Impacto das Inovações e das Redes Sociais no Desempenho do Pequeno Varejista Multicanal. In: SEABRA, Lavínnia; DE ANDRADE, Rita Moraes; COELHO, Ricardo Limongi França; DE ALMEIDA, Marcos Inácio Severo; MONSUETO, Sandro Eduardo; ABDALA, Lorena; NEIRA, Dorivalda. (Org.). Travessias: Diálogos Criativos. 1ed.Goiânia: Universidade Federal de Goiás, 2018, v. 1, p. 327-338.
Coelho, R.L.F. & de Almeida, M.I.S. (2018). The role of digital influencers in social media. In Tuten, T., Instructor’s Manual to accompany Tuten, T. & Solomon, M. (2018). Social Media Marketing, 3e, London, UK: Sage.